فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا در استان ایلام:

با ناقضان دستورالعمل های بهداشتی  برخورد خواهد شد

معاون استاندار ایلام گفت: اگر ساده انگاری صورت بگیرد و مردم پروتکل های بهداشتی اعلامی توسط وزارت بهداشت را رعایت نکنند، باز هم وارد موج دیگری از بیماری خواهیم شد.

تصویر با ناقضان دستورالعمل های بهداشتی  برخورد خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، معروف بسطامی؛ معاون استاندار ایلام در نشست قرارگاه عملیاتی کرونا استان، ابراز کرد: وضعیت کرونا در استان ایلام شکننده است و هیچ کس نباید ساده انگاری کند.

وی اضافه کرد: اگر ساده انگاری صورت بگیرد و مردم پروتکل های بهداشتی اعلامی توسط وزارت بهداشت را رعایت نکنند، باز هم وارد موج دیگری از بیماری خواهیم شد.

بسطامی با هشدار به همه دستگاه ها و افراد ناقض دستورالعمل های بهداشتی، گفت: با هرگونه نقض پروتکل های بهداشتی توسط دستگاه ها و افراد در سطح استان، به شدت برخورد خواهد شد.

معاون استاندار ایلام با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم عروسی و شادی در استان، تاکید کرد: تمامی فرمانداران باید از نقض دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان ها جلوگیری کنند و با هرگونه تخلف در این زمینه با جدیت برخورد کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی کرونا در استان ایلام با اشاره به برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان، عنوان داشت: با توجه به برگزاری امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم دانش آموزان باید تمامی پروتکل های بهداشتی در اجرای این برنامه رعایت شود.

نوروزی_استان ایلام

289545